ScorSer

Lyrics: when I was just a little girl

Big Sean. Finally Famous. Wait For Me. Big Sean. Finally Famous. Wait For Me.
...late I got my whole life packed inside a suitcase Ridin in a Chevy that should've been a Mercedez Tryna keep my head above water So I stayed out the navy I, I, I made a...
Big Sean. Marvin Gaye & Chardonnay. Big Sean. Marvin Gaye \u0026 Chardonnay.
...] [Kanye West] I don't really wanna uhh? talk too much But you love it when I talk like I lost it And I love how you look when ya blazin' And I swear...
Lady GaGa. Vinyl. Lady GaGa. Vinyl.
...a be, I'm a be I'm a I'm a I'm a be. I'm a be, I'm a be I'm a I'm a I'm a be. I'm a be, I'm a be I'm a I'm a I'm a be. I'm a be be be be I'm a I'm a be...
Kid Cudi. Man on the Moon: The End of Day. Make Her Say. Kid Cudi. Man on the Moon: The End of Day. Make Her Say.
...have a hell of a night, through the day She blamed it on the a-a-a-a-a-alcohol She had her hair did, it was bound to fall Down, down for a damn, Cudi already said it A poker face book I...
David Cook. Dream Big. David Cook. Dream Big.
...Dream Big - Emily Shackleton When I was a little girl I swore that I would change the world when I grew up. Nothing else would be enough Back then it...
Chiddy Bang. Preview. Opposite Of Adults. Chiddy Bang. Preview. Opposite Of Adults.
... crack But I play a Ron Burgundy, I anchor on the track like what Hey yo, I once was a kid, all I had was a dream More money, more problems, when I get it I...
Lupe Fiasco. Lasers. The Show Goes On. Lupe Fiasco. Lasers. The Show Goes On.
... world is yours, I was once that little boy Terrified of the world, now I'm on a world tour I will give up everything even start a world war For these...
Drake. Thank Me Later. Fancy. Drake. Thank Me Later. Fancy.
... to tempt me And Jason had this girl Tammy with a purple Bentley How she got it, I ain't never get to ask I just knew that she was fine like a ticket ...
Drake. July. Drake. July.
... was an accident. I'm confused tell me where we go wrong, I was sure I would be with you for so long. I was planning on this being something worth mentioning...
Cobra Starship. Hot Mess. Good Girls Go Bad. Cobra Starship. Hot Mess. Good Girls Go Bad.
...I make them good girls go bad I make them good girls go Good girls go bad, good girls go bad I know your type, you're daddy's little girl Just take a...
Fall Out Boy. Folie à Deux. Disloyal Order Of Water Buffaloes. Fall Out Boy. Folie à Deux. Disloyal Order Of Water Buffaloes.
...needs his head put through a cat scan Hey editor, I'm undeniable, hey doctor, I'm certifiable I'm a loose bolt of a complete machine What a match, I'...
Willow Smith. Parents Just Don't Understand. Willow Smith. Parents Just Don't Understand.
... it" There was nothing I could do, I tried to relax I got dressed up in those ancient artifacts And when I walked into school, it was just as I thought...
P. Diddy. Been Around the World. P. Diddy. Been Around the World.
..., Iiiiiii be I be I been I been, I been here for the culture, youknowhatI'msayin? I don't, I don't, I don't, I don't I don't be recognizin all that new...
P. Diddy. Forever. Journey Through The Life. P. Diddy. Forever. Journey Through The Life.
... I miss a stare in this space Resort to the lips of a stripper, sprayin' their face Lampin' in a mansion, home alone I hear footsteps, shit I kicks just...
P. Diddy. Looking For Love. P. Diddy. Looking For Love.
... I, I know just what you liked I, I wanna make you feel good inside Girl, if you just give me a little bit I know you gon' love it I, I know you wanna...
P. Diddy. Forever. PE 2000. P. Diddy. Forever. PE 2000.
... not cry" Do you know that I'm gone then say don't die I take what I find, put a beat to they rhyme Thought it was over but I crept from behind Wanna...
P. Diddy. Forever. Angels With Dirty Faces. P. Diddy. Forever. Angels With Dirty Faces.
... Lord We sin a lot Wonder will He let me in? And not constantly tryin' to find a reason why Because I'm a Bad Boy, they wanna label me a bad guy Now ...
P. Diddy. The Saga Continues. Roll With Me. P. Diddy. The Saga Continues. Roll With Me.
... stack Plus I, need a little more, I gotta eat a little mo' My seed gotta grow I got a reason to flow, a reason to show What I mean is I go off like a...
P. Diddy. Forever. Satisfy You. P. Diddy. Forever. Satisfy You.
...a real love And I can promise anything that I do is just to satisfy you When it hurt I ease the pain, girl Caress your frame, get them worries off your brain, girl I...
Previous
1
Search Composers Instruments Tags Performers Catalog